Friday, October 1, 2010

My little secret........(rahsia kecantikan)

xde apa lah...
xde modal nk tulih apa sebenornyer...
ngah dok pikir2...
hurmmm why not aku share a bit of my beauty secret (poyo jekan?)

skang ni sbenornye aku ada misi
misi mencari stok lipstik feveret aku yg dh habih stok...
payah benau aku nk mndptkannyer
sampai kena beli kt ebay...lelong2 bagai..huhu

mula sejarahnyer...kakak ipar aku bg sbgai cenderahati (tq kak ija :D)
bila dicalit lipstik tu dibibirku yg songel mungil rs cam terperasan cun plak...
abih sebatang yg dpt pree tu...
aku pun kirim ler lg ngan kakak iparku di Ipoh bila time dia nk balik jb
(citer sedey ni) sampailah satu masa..
di mana lipstik x dpt di supply lg oleh ipar ku karena sbb2 teknikal...

haishhh...nk kena cari ikhtiar len ler plak...
mn aku nk cekau klu abih stok nanti...
tanya bebudak opis...xde plak yg jd agent/dealer
stokis x byk kt sini...yg ada nun di sinung...
aku nih mcm ler senang nk gohet kete sn sini...
pening pale...jd mcm masalah dunia plakk!
sampai tahap aku kena meng"gooooooogle"
tu yg aku mula beli dr Ebay...

skang nih...aku ngah carik stok balik...
dkat sebulan aku x berapa nk cun sbb lipstik nih xde..
skang kt ebay...xde plak!
kt lelong ada...tp leceh arrr beli2 kt lelong
ada jumpa sorg akak nih kt FB...
dia ada mobile stokis kt jb....
nmpak mcm ada harapan baru utk aku... :)
kak..esok lepas bank in RM40 utk 5 btg  
"Orange Bluff" nanti saya bgtaw eh...(murah giler kn??)









































No comments:

Post a Comment