Saturday, March 19, 2011

neon-neon yg malap lalu padam.. :''(

Hi..
Mmg apa yg dirancang x semestinya berlaku seperti yg diharapkan..dan kita seharusnya sentiasa bersedia mentally and physically akan kemungkinan ini..
Berbulan-bulan aku angankan..tp ini yg berlaku..kali yg entah keberapa cubaan aku utk mencuba2 photographing with family x menjadi..
Tapi asal lak aku take it seriously yek? Hurmmm..tah paper jek..klu dah angkut anak-anak..jgnler diharapkan your privacy moment utk testing-testing power..memang ke laut ler segala bapak ISO, shutter speed, exposure..segala..
Oklah aku letak tepi mende-mende tu..just fokus to family jek..tapi..huh! Anak plak buat perangai..its really ruined my mood..and i am in frustrated mode right now..skang nih bdak bertuah nih ngah gesel-gesel and hug-hug manja konon nk ambik hati ibu dia balik. .aku buat tak tau jek..terus jek menaip entry nih..tp hati seorg ibu, sampai mn lah dia leh tahan, (dh nk cair dh nih) ..oklah cian kt dia, lps wassalam nih ibu hug dia balik..i love u lah baby..p

P/s: pic tu bkn aku snap..kredit to http://www.google.com/m?gl=gb&source=android-unknown&client=ms-android-samsung&q=i-city+shah+alam&hl=en&site=images&ei=0cSETaCnJ9CFrQec14u6Ag&ved=0CBoQ7AkwAQ#i=23

balik umah nnti aku post hasil tgkapan jiwa kacau aku nih..
sekian, wassalam
Published with Blogger-droid v1.6.7

No comments:

Post a Comment