Sunday, March 6, 2011

GBS Birhday Momma!!

Helo!
Hari ni nk citer pasal birthday...birthday aku??? blom lagik...lambat lagi...kurang lebih 20 hari lagik baru birthday aku tiba...tapi tadi mmg pun celebrate birthday aku in advance... mmg jadik tradisi GBS...saper bday bulan yg sama...celebrate skali arung...cuma kekadang masa dan keadaan x mengizinkan kami bersama...alhamdulillah..tahun ini aku dpt join bersama dorg walaupun di saat2 akhir ada "sesuatu" berlaku di rumah..(alhamdulillah abah xde apa2...anak2ku telah menaikkan darah tokbak dia..hai..anak2...)

Lokasi pilihan kami ialah di restoran kepunyaan x-skoolmate kitaorg jugak iaitu Encik Ben di Food Republique...yg terletak di Jln Kuning, Tmn Pelangi, JB. En Ben nih jugaklah yg tag pic bas GBS tu kt kitaorg..(yg aku tunjuk kt entry Bila GBS bergabung!)
Pic ni ihsan dari facebook rasmi Food Republique
Bday Momma dlm bulan March ni ialah Ruby (2/3), Akak (3/3), Siti (23/3), Aku (25/3)...Suzy (9/3)..Suzy x dpt hadir sbb ada hal yg x pt di elakkan..
Cerita banyak x nak! Pic banyak sgt! biar gambar menceritakan segalanya..enjoy ya! ^_^

Fried Mushroom..must try!
Italian Bruschetta..sedap gaks!
Chilli Jumbo Wings! Superb!
Australia Flown in Lamb Shoulder Marinated Lamb Chop..yummeh!
Herbed Roasted Chicken...licious!
Garlic Mashed Potato Strip loin Steak...heaven!
Crunchy Breaded Fish and Chips with Shrimps...... crisps!
Chicken Shrimps Aglio Olio Pasta.....hot!
Char-grilled caramelized cheesy bacon cheese burger...ummpphhh!
Cuppies made by AKAK
Pun made by AKAK
Closed up!
Kek dari Farah!
Poning nengok makanan sesajer??? jom nengok orang-orangan plak...aku rasa lg pening kot nengok perangai  bebudak (budak???) nih..huhu
thank you Mr ASHOK...sbb belanja kitaorang! (nih 17years x jumpa..and also x-skoolmate.)
Salam Satu Malaysia! yg kanan comey2 chubby tu ler owner Food Republique merangkap chef merangkap cameraman sambilan kitaorg..luv u lah Ben! hihi
Apa kitaorg ngah buat nih???
ngah susun cuppies...ikut no umur kitaorg yg dh byk nih..huhu
Hah! Jadik dah! Kaki siapakah itu yg interperm??? hihi
x senonoh kn??? 
ni ler bday momma!! ^_^
yg len dok nengok kamera..aku dok khusyuk tenung lilin..huhu
Last tiup lilin aku rasa puluh2 tahun dah...huhu
Sesi suap menyuap!!! Aku suap ko..ko suap aku!






Potong kek genre Ganassssss!!!
Aksi potong kek genre Gedikssssss..
Ek Eh! Ada hadiah! Macih akak, farah n fena! Yg kt depan aku tu Suzy punye..
Model kenit ngan hadiah kemenangan merangkap model G-String!!!
Absent with apology:- Yat Koyat (anak n adiknye x sihat..sabar ye dear n take care), Suji (ada kelas ngaji), Jijah (tengah nunggu hari nk bersalin), Wani n Anie (masalah logistik...dorg kt KL nun..huhu)
Semoga persahabatan kami kekal selamanya....Amin..

Sekian, wassalam....


1 comment: