Tuesday, March 8, 2011

I am an Italian???

Ciao! (hello in italy)
Jangan kesah sgt kt title tu...saje jek..Jawa tulen nih! Cuma lupa daratan kejap...makan spagetti..tp aku x lupa pada tempe!
Xde..alang2 aku masak spagetti utk dinner hari nih..aku jadikkanlah skali utk entry aku mlm nih...nak dijadikan cerita..kt umah aku nih mmg stok spagetti x putus! Sos dia jek seminggu kurang2 3 botol! Bkn aku yg lupa asal-usul...sebenarnyer cipmunk aku tu! Dorg nih suke banget ngan spagetti and segala adik beradek pasta...x kira white sos ke..bolognaise ke..goreng pun dorg bedal!
Takde kene mengene ngan korg?? x bernas entry kali nih?? jgn silap...nih aku nk bagi tips ler nih..sharing is caring kan...
Okeh..kalau korg nk tau..aku kalau buat spagetti aku x suka pakai sos..Prego...Frego..x kene ngan tekak jawa kita! Aku pakai brand Kimball (aku xde mkn percent ngan kompeni ni okeh...nih iklas!) dia ada 3 jenis perasa n semuanyer sedap and mmg seswai dengan selera Jawa kita...harga dia plak amat berpatutan! x sampai RM4 pun untuk 350gm...berbaloi2x! believe it or not??? beli ler sendiri.. ^_^

Basil & Garlic Spaghetti Sauce
Mushroom Spaghetti Sauce
Traditional Spaghetti Sauce
pic2 aku amik kt sini http://www.campbellsoup.com.my.. kt sini pun ada resepi tau :)
ini al-hasilnyer....jadik santapan kami ini mlm..ngeh3x
Amiamo spagetthi!! (We love spagetti in Italy)
Sekian, wassalam...

2 comments: