Friday, March 18, 2011

journey to the center of malaysia

Helo,
1stly, nk say sori to all followers n rakan2 blogger sbb hari ni x dpt nk blog walking sbb saya di atas jln raya
entry hari ni hanya karangan standard sbb byk bende yg nk disetelkan seblom berangkat ke kl, e.g. Final touch kt bagasi, mn2 toileteries yg patut bawak..buang2 sampah..klu x balik umah nnti ada penghuni lain plak bermaharajalela..ditambah plak ngan bau yg menusuk kalbu..itu perkara wajib perlu dibuat seblom kita travel and overnight di luar..
X perlu cerita ke kl utk tujuan apa..tunggu sahaja kalau ada pic2 menarik utk disajikan sekembali dr kl nanti.
Aku update entry kt dlm van kilang. Jalan jem teruk plak..
Entry kt para nih aku dh kt restoran alip, seri slam..singgah mamam dinner sesambil basuh kete. Aku order capati ngan kima..sedap plak. Azan magrib berkumandang, kami pun dh selesai mkn dan berangkat pulang (nih aku dh kt dlm kete)..
Skrg nih kurg lebih pukul 9mlm aku berangkat ke umah mertua utk fetch dorg n cipmunk2 ku..n then, terus bergerak perlahan..perlahan..dan laju membelah malam..
Doakn kami selamat pergi dan balik ye..
Sekian,wassalam.
Published with Blogger-droid v1.6.7

No comments:

Post a Comment