Thursday, April 14, 2011

perutku pijar (T_T)

UHelo,
hari nih xde specific topic nk share..aku citer jelah apa xtvt aku hari nih..slps smlm hospitalized (x perlu ler citer ngape ye) hari nih aku kerja semula..mmg masih berbekas lg rs sakit tp apakan daya..byk bende nk diuruskan..
pepagi dh kene attend training..sib baik 1/2day jek..x larat nor rsnyer nk berdiri..sengal2 terasa sana sini..ku gagahkan jua..ms lunch x hingat! Melantak sakan! Aku dh lama ngidam asam pedas..n tadi baru ler tercapai hajat..asam podeh kepala ikan merah..tebal mcm negro bibir aku disbbkn kepedasan asam pedas tu! Dh nama pun asam pedaskan..rasa2 kalo komplen kt org kedai tu cengginih.."kak, asam pedas akak ni pedas sgtlah"..rasa2 kene sekeh dak? Huhuhu


lama lepas pekena asam podeh tu..aku rs perut aku mcm pedas2 pijar2, panas gitu..huhu..napas plak mcm nk sesak2..nih dh x thn dh nih..dok ngira time nk balik jek nih..tepat 530pm, x lengah aku cabut! So, now aku sdg meng'rest'kan diri di atas katil, sambil berselimut, sesambil naip entry nih lerrrr..heaven! Aiseh! Time mkn ubat! Orait stop sini dulu..chow cincau!
Sekian, wassalam..
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment