Sunday, March 20, 2011

gemerlapan neon-neon i-city part II

Helo,
Nih aku nak share pic2 neon yg mampu aku snap masa kat i-city sabtu malam hari tu dlm keadaan kelam kelibut dan huru hara ngan kerenah anak-anak..huhu....sib bek aku terlupa bwk tripod (ada hati gitu nak bertripod-tripod) klu nak mmg ada yg mkn tripod malam tuh! huhuhu..
nak ngambik gambar pun kene catu-catu sbb aku telah me"repeat" kesengalan aku ms kt workshop ari tuh...AGAIN...AKU X BAWAK MEMORY CARD!!! argggggghhhhh!!! aku realized pagi sabtu masa nak naik komuter kt station klang..huhu..maka terpaksa lah aku menapak dr satu kedai ke satu kedai mencari memori kad..sbb kedai-kedai tepon tuh kebnyakannya jual mini & micro SD card jek...akhhirnyer dpt gak satu tp mini SD with extension...2GB jek....masa kt komuter dorg snap-snap x hingat...mlm kt i-city kene set smaller size and normal jek utk pic semata-mata utk jimat memory space :( manusia plak punyalah ramai!!! ada jek kepala..kelibat manusia dlm gambor aku! huh!
dr mata org-org lensa pasti hasilnya nih x se gah mana...but, as promise, aku ku tepek jugak walau apa pun hasilh nyer..hah! nilah al-hasilnyer..kebanyakan pic nih di ambil dengan ISO 800..
















ulat-ulat manusia berlari mencari perlindungan kerana hujan...
Sekian, wassalam

5 comments:

  1. tempat yg cantek. sy pun da penah pegi.. :)

    ReplyDelete
  2. beznyer dapat g i city..bila la dapat g ni..huu..

    ReplyDelete
  3. Cantiknya....bila la nak pegi kat sini, selalu lalu jer...x pernah singgah...wa...cedih...abg busy jer....

    ReplyDelete