Wednesday, March 16, 2011

Boleh ke aku?

Ada dua bende yang aku ketagih nak buat sekarang nih..1st blogging and 2nd snapping2 (tah perkataan apa aku pakai daaa) dalam erti kata lain ialah ber DSLR ler..
Bende2 nih menjadi kegilaan remaja sekarang nih…taaaaaapiiiii…aku bukan remaja… betulkah usia bukan penghalang minat kita?? Aku rasa ada betul tapi bukan pada semua perkara. Kene tengok pada tempatnyer…kalau setakat blogging and DSLR aku rasa x lah keterlaluan untuk aku yg semakin mghampiri suku abad nih..berstatus isteri dan ibu plak tu…ketagih2 jugak…tapi kenelah berpada-pada…jangan sampai terabai rumahtangga, tingkap, pintu dapur segala..
Apa nk buat.. diusia begini baru dpt merasa sumua nih..ms study dulu nk mintak shampoo pantene pun kene maroh lagi omak..huhu
Takmoh citer pepanjang ari nih..penat..masak pun cuti ari nih..nk tido awal. Nite all
sekian, wassalam.

Published with Blogger-droid v1.6.7

1 comment: