Saturday, March 5, 2011

Aku dan bengkel fotografi....

satu2nyer pic from my camera..tu pun amik lepas balik
umah bahana kesengalan x bwk memory card
Helo!
Hari ni nk cerite experienced men'join' photography workshop.
Ni kira pelajaran pertama secara agak formal dlm foto-memfotografi nih..
Tadi pepagi seawal pukul 8pagi aku keluar rumah menuju rumah cik Liza.
Kitaorg telah mendaftarkan diri untuk ..REAL BASIC PHOTOGRAPHY WORKSHOP PART 1 EDISI II di Taman Istana, JB
Teruja sesangat..sbb all these while kitaorg cuma gooooooogle and baca2 theory jek...bila ada yg x paham..xde tempat rujuk..main agak2 jelah...
Sampai tempat dituju tepat pada waktu iaitu ~ pukul 930am...Wak Roy merangkap cikgu kitaorg ari tuh dh sedia menanti..lepas register and setelkan belen yuran workshop, kitaorg disuakan ngan nasik lemak! haduh..baru lepas breakfast...mmg x larat nk makan lagi...Cik Liza plak bermurah hati bawak karipap..
Lepas semua peserta tiba..kami memulakan perjalanan ke tempat pembelajaran...nk tau kt mana? kat bawah pokok...sempoi...mmg santai..n best lah! walaupun kaki-kakiku digigit2 semut.. :)
Ptgnyer kami bertukar lokasi...x dok kt ateh rumput dah...kitaorg pegi ke "rumah jepun". Di sana kami teruskan pembelajaran...dr workshop nih aku belajar benda baru...benda lama lebih paham...lelagi benda2 yang kelam2 selama nih...nmpak lebih jelas...jadik lepas nih xdelah main petik2 jek...:P
kawan2 workshop semua ok..ramah..mcm dh lama kenal walaupun pertama kali bersua muka...terdiri dr pelbagai lapisan umur...belasan...duapuluhan...tigapuluhan..empatpuluhan...tapi dengan tujuan yg satu iaitu menimba ilmu :)
Can't wait for REAL BASIC PART 2 WORKSHOP ^_^
Note: Perkara yg disesalkan ms attend workshop tu ialah....aku boleh x bwk memory card!!! rasa nk jetat2 jek kepala sendirik...paiseh betol! nk citer bebanyak pun maleh dah!
Di sebabkan kesengalan aku tu...maka terpaksalah aku postkan pic2 ihsan dr geng yg join workshop tu...sib baik dorang nih baik hati...macih banyak Abg Mohd Ariffin Mat Jadi sbb benarkan saya tepek pic kt blog cabuk nih:)
Ini cikgu kami
Cikgu Baha yg comey
Focus jgn x focus
Ada gak muka akaq..huhu
Tidoq??? 
Ini masa sesi workshop di jalankan :)
Sekian, wassalam..

6 comments: