Sunday, May 1, 2011

tandoori payat!

Helo,
aku xde idea nk ngapdate blog..dua hari nih aku kene migrain..skang nih alhamdulillah ok dah..tp perut madang lapor..jadik aku share pasal mkanan lah yek..

tandoori terbaek!


mkanan yg d mksudkn ialah, chicken tandoori..aku suke banget chicken tandoori kt restoran alip kt area tmpt aku tinggal..sbb dia sgt juicy..rempah ratusnyer plak mesra ngn daging ayam..ada tempat len, tandoori dia kering, kesat, leh tercekik kalo mkn..huh! X sedap!
Klu korg nk try, boleh ler dtg ke restoran alip di bdr seri alam johor..yg diluar jb tu payahler nk kemari..ye x? Ok setop sini dulu..

sekian, wassalam
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 comments:

  1. tak penah makan ayam tandoori ni... kebanyakannya jumpa kat mamak je benda ni.. kat kedai melayu kita tak jumpa.. :p

    Latest -
    - Diorang Tak Tau Malu Ke Apa??

    ReplyDelete
  2. hee auntie tini belanja laaaaa...

    ReplyDelete