Thursday, February 24, 2011

Mr Friday



Helo,
Memandangkan hari nih hari jumaat…
Aku nk citer sesuatu yg berkenaan, sama dengan Friday2 nih lah…
OK..(pause) Aku nak share kt korg rasa cinta rasa cinta ku pd sorang mamat yg aku gelarkan mr friday..
Aku sgt medambakan mr friday nih..
Mmg aku  nanti2kan kehadiran dia..
Nk kata aku secret admirer dia, rsnyer x ler plak..
Aku selamba jek stalker dia…xde secret2x..
Sbb aku luahkan rasa cinta aku, rasa rindu aku kt dia openly, dgn selamba aku post status facebook aku utk luahkan cinta, rindu aku kt mr friday utk tatapan khalayak..
Sedangkkan aku sudah pun bersuami!
Mmg pelik! Kenapa aku dok syok sendri tergila2 kan mamat Friday nih…
Mr. friday..nk kata ensem..jauh sekali..mmg xde rupe!
Berkerjaya pun idak! melangut jek..mana taknye..sekolah pn  x penah!
Klu dh x keje! Maknanyer poket pun “Zero”!
Korang mesti heran kenapa aku terkejar2kan mamat friday nih..
Sbb….Yg spesel nyer Mr Friday nih…dia best!
Sbb…. lepas tu weekend! Jadik Mood aku ms dating ngan Mr Friday nih dh dlm weekend mood! Masa tu rasa mcm cepat, cepat, cepat jek berlalu…x mcm mood aku dating ngan Mr Blue Monday (biru lesi jek muka aku hari tu)..., Mr Tuesday ke…etc..etc..etc….
yeay! Mr Friday is here!
Happy Weekend!
World Peace!


Sekian, wassalam…^_^
 

No comments:

Post a Comment